E.A.V. TESTEN

E.A.V. Testen stellen artsen in staat de oorzaken van de achteruitgang van de gezondheid te identificeren en effectieve en niet-toxische behandelingen te selecteren. Dr. Mariia begon E.A.V. meer dan 17 jaar geleden getest. E.A.V. testtechnologie omvat complementaire geneeskunde, integratieve geneeskunde, functionele geneeskunde, holistische geneeskunde, voedingsgeneeskunde, kruidengeneeskunde, Bachbloesems, bioresonantiegeneeskunde, klassieke en moderne (complexe) homeopathie en allergietesten.

E.A.V. GEZONDHEIDSONDERZOEK

Een sessie duurt ongeveer 60 tot 90 minuten en geeft informatie over:
      1. De biologische leeftijd (gezondheidsindex).
      2. De oorzaken van achteruitgang van de gezondheid.
      3. Gestresste lichaamsorganen.
      4. Allergieën en voedselgevoeligheden.
      5. Voedingstekorten.​
      6. Geïndiceerde natuurgeneeskundige behandeling.
      7. Effectiviteit van de huidige voorgeschreven medicijnen.

HOE WETENSCHAPPELIJK IS DE CONVENTIONELE GENEESKUNDE?

David Rose schreef in The Times (2) dat in de afgelopen drie jaar bijna 3000 patiënten in Groot-Brittannië waren overleden als gevolg van voorgeschreven medicijnen en dat duizenden anderen in het ziekenhuis waren opgenomen vanwege de bijwerkingen ervan. Hij meldde ook dat het aantal bijwerkingen (ADR) de afgelopen tien jaar met 45 procent was toegenomen. Conventionele geneesmiddelen die het meest betrokken waren, waren lage doses aspirine, diuretica, het antistollingsmiddel warfarine, niet-steroïde geneesmiddelen tegen artritis (ibuprofen en diclofenac) en protonpompremmers (cimetidine en ranitidine) die werden voorgeschreven voor maaghyperaciditeit. De bijwerkingen van protonpompremmers zijn onder meer fatale gastro-intestinale bloedingen en fatale gastro-intestinale infecties.

Onderstaande getuigenissen ondersteunen het gebruik van natuurgeneeskundige E.A.V. testtechnologie voor medische aandoeningen die niet hebben gereageerd op conventionele medische behandelingen.

Hoewel de conventionele geneeskunde wetenschappelijk kan zijn voor de behandeling van acute ziekten, is ze minder wetenschappelijk voor de behandeling van chronische ziekten zoals het prikkelbaredarmsyndroom, het chronisch vermoeidheidssyndroom, artritis, chronische dermatitis en auto-immuunziekten. De reden hiervoor is dat de conventionele behandeling geen ontgifting, homeopathische geneeskunde, voedingsgeneeskunde, kruidengeneeskunde, het alkaliseren van het biologische terrein bij de behandeling van chronische infecties, het omgaan met schadelijke elektromagnetische straling, het ondersteunen van het immuunsysteem, het corrigeren van darmdysbiose (het optimaliseren van de darmmicroflora) omvat. en het identificeren en behandelen van tandvullingen met giftig hoogspanningskwik dat 'zilveren' amalgaam bevat.

REFERENTIES
1. Het probleem met de conventionele geneeskunde. (Het onderzoek van dr. S.Bourne en anderen - "De helft van alle medische kennis is verkeerd.")

2. Allergie voor medicijnen kost duizenden mensen het leven.
     (The Times. 27 december 2007.)

BEHANDELDE OMSTANDIGHEDEN

Allergie, angst/depressie, alopecia, auto-immuunziekte, ziekte van Crohn, chronische dermatitis, chronisch vermoeidheidssyndroom, chronische infectie, kanker, coeliakie, tandkwik, dermatitis, eczeem, endometriose (1), voedselintolerantie, maaghyperaciditeit, hoge bloeddruk slapeloosheid, prikkelbaredarmsyndroom, psoriasis, storing van de schildklier (1), colitis ulcerosa.

TIJDENS E.A.V. TESTEN

Draag alstublieft geen batterijhorloge en houd geen mobiele telefoon in uw zak, aangezien batterijen elektrische velden hebben die de elektronische E.A.V. technologie testen. Het dragen van sieraden is oké.

​Als u hoofdpijn of een troebel hoofd heeft, veroorzaakt door tandvullingen met kwik-amalgaam, wordt u tijdens de E.V.A.-test geaard door uw blote rechtervoet op een aardingsmat te plaatsen die is aangesloten op een aardleiding. De elektriciteit in je lichaam zal wegvloeien naar de aarde en je hoofdpijn zal verbeteren.

BEHANDELING

Sinds het jaar 2005 heeft Dr. Mariia duizenden natuurgeneeskundige behandelingstestmonsters verzameld voor E.A.V. testdoeleinden en het zou voor haar onpraktisch zijn om zoveel preparaten in voorraad te hebben en te verkopen. Daarom bestellen patiënten hun recepten telefonisch of via internet en betalen ze met een creditcard.

​Na een consultatie zal Dr. Mariia u een e-mail sturen met informatie over hoe u kunt bestellen en hoe u de door u geselecteerde behandelingen kunt nemen.